15 میلیارد ریال برای تجهیز اماکن ورزشی ری هزینه شد

به گزارش راگانیوز ، مجتبی جانعلی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری افزود:١٠ میلیارد ریال از این اعتبار در اماکن ورزشی شهرری و بقیه نیز در شهرهای باقرشهر، حسن آباد، کهریزک و قیامدشت هزینه شد.

وی ادامه داد: تعویض کفپوش، تعمیرات سقف و موتورخانه 6 مجموعه ورزشی، تجهیز برخی از دفاتر هیات های ورزشی و تهیه هزار دست لباس ورزشی برای ساکنان روستاهای این شهرستان از مهمترین اقدامات اداره ورزش و جوانان در طول سال جاری بوده است.
وی یادآور شد: همچنین ١٣٠ خانواده کم برخوردار نیز از خدمات ورزشی مناسب بهره مند شدند ضمن اینکه چهار خانه سلامت روستایی نیز به زودی در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد.

** ورزشکاران ری امسال 14 مدال ورزشی کسب کردند
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در ادامه از کسب 14 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی در میادین مختلف ورزشی توسط ورزشکاران این شهرستان خبر داد و گفت: کسب هفت مدال جهانی و هفت مدال آسیایی حاصل تلاش ورزشکاران در طی امسال بود.
جانعلی افزود: ورزشکاران ری در رشته های تنیس روی میز جانبازان، کشتی فرنگی، جودو، تکنواندو، کشتی آزاد و فرنگی موفق به کسب عناوین بین المللی و در رشته های کاراته، جودو و پینت بال موفق به کسب مدال های آسیایی شدند.
وی با اشاره به اینکه طی سال ٩٧ چهار داور اهل ری به مسابقات مختلف جهانی اعزام شدند عنوان کرد: در رشته کشتی 2 داور، هندبال یک داور و یک داور نیز در مسابقات جام جهانی فوتبال کار قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.
وی گفت که راه اندازی ستاد اوقات فراغت، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، اعزام تیم های ورزشی به مسابقات محلات و استانی، برگزاری همایش های مختلف، برگزاری مسابقات قرآنی با همکاری حرم عبدالعظیم(ع) و پیاده روی خانواده از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان در این شهرستان است.
جلسه شورای اداری شهرستان ری امروز یکشنبه با حضور مسئولان این شهرستان در فرمانداری شهرری برگزار شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، حسن آباد و قیامدشت و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
این شهرستان دارای 60 هیات ورزشی است و به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.

ایرنا

اعتباراتراگانیوزشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment