تهدیدکنندگان ایران این گوی و این میدان، جرأت دارید با ملت ایران روبه‌رو شوید/حماسه 9 دی تثبیت ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و نمازگزاران جمعه در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نماز گزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) فرمودند «نهایت رضایت‌مندی خدا از کسانی است که اهل تقوا و توجه به حلال و حرام و … هستند.

وی، نهم تا نوزدهم دی‌ماه را دهه بصیرت خواند و گفت: اساس پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر پایه بصیرت است. اگر بصیرت‌افزایی امام خمینی (ره) و حضور پرشور و به‌موقع مردم بصیر نبود، انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد.

امام جمعه شهرری افزود: مردم مؤمن و بصیر ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی به جنگ با پهلوی که ضد دین، اخلاق و آزادی و نوکر اجانب بود، رفتند.

وی بیان داشت: بصیرت مردم سبب شد ایران اسلامی که در دوران پهلوی نوکر اجانب و در راس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار بود خارج کردند.

شاهچراغی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با همین بصیرت در طول 37 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشتند و در برابر سختی‌ها، جنگ، فتنه‌ها، تحریم‌ها و … با بصیرت سرافراز بیرون آمدند.

امام جمعه شهرری با تأکید بر آگاهی و شناخت و بصیرت ادامه داد: امروز دشمن پیچیده‌تر شده است و نفوذ دشمنان نیز پیچیده شده است.

9 دی تثبیت ولایت بود/پیشتازی مردم ری در پیروزی انقلاب اسلامی 

امام جمعه شهرری، یوم‌الله 9 دی را تثبیت ولایت دانست و گفت: همان‌گونه که شهدای هفتم تیر ماه خط امام راحل را تثبیت کرد. یوم‌الله 9 دی نیز را ولایت را تثبیت کرد.

وی با اشاره به قیام 18 دی مردم شهرری افزود: شهدای قیام 18 دی پیشتازی مردم ری در پیروزی انقلاب را تثبیت کردند.

شاهچراغی تأکید کرد: مردم شهرری یک روز قبل از قیام 19 دی مردم قم در حمایت و پشتیبانی از ولایت و امام خود به میدان آمده و شهدایی را تقدیم کردند که ان‌شاالله این شهدا با حضرت سیدالشهداء (ع) محشور شوند.

امام جمعه شهرری با اشاره به تهدیدات برخی کشورها علیه ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: سینه ایران اسلامی همواره در برابر مستکبران ستبر است. این گوی میدان، اگر جرات دارید با ملت ایران روبرو شوید.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور بر حضور پرشور در انتخابات تأکید کرد و گفت: اقتدار هر کشور به پشتیبانی مردمی است.

شاهچراغی در پایان با اشاره به جنایات آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و … عنوان کرد: ریشه آل‌سعود قطع می‌شود؛ کسانی که ایران را تهدید می‌کنند این گوی و این میدان، جرأت دارید با ملت ایران روبرو شوید.

 

جنایتشهرریمحکوم
نظرات (0)
Add Comment