مهندسان داخلی توان اجرای هر طرحی را در کشور دارند

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی شهرری با اشاره به اقتدار رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش نسبت به شکستن حریم جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دستگیری مقتدرانه سربازان آمریکایی حاوی دو پیام داخلی و خارجی است.

امام جمعه شهرری، اقتصاد مقاومتی را نقشه راه پیشرفت از سوی رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: شعار ما می‌توانیم در همین راستا توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران تحقق یافت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری قبل از سال 93 بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که نقشه راه پیشرفت خصوصاً درزمینهٔ اقتصادی بود که اصلاح وضعیت اقتصادی کشور با مدیریت جهادی، کاری شدنی است که این قرارگاه در عمر 25 ساله خود بالغ بر 2 هزار طرح ملی و استانی را به بهره‌برداری رسانده و ثابت کردند که هیچ طرحی در کشور وجود ندارد که مهندسان داخلی نتوانند آن را انجام دهند. ‌

‌شاهچراغی بیان داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) نماد توان داخلی است که باید مسئولان آن را ببینند و به جای چشم به غرب دوختن و اعتماد به غرب داشتن و متمرکز کردن تمام توان برای برجام، چشم به توان داخل بدوزند و به جوانان و مهندسان داخل اعتماد کنند و تمام توان خود را به اقتصاد مقاومتی که نقشه راه مقام معظم رهبری ارائه فرمودند، متمرکز کنند.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب با هوشمندی بی‌نظیری ضمن حفظ انسجام و وحدت ملی با ابلاغ 28 بند نقایص و روزنه‌های برجام را برطرف ساخته و از طریق مقابله با جریان نفوذ و همچنین ایجاد ائتلاف چهارگانه بازی پسابرجام آمریکا را مختل کردند که آمریکا در حال حاضر به اهداف حداقلی هم نرسیده است.

وی ادامه داد: در نگاه خوش‌بینانه حداکثر تحریم‌ها تنها به صورت قول و وعده تعلیق می‌شود تا امکان تنفس در فضای سیاسی اجتماعی ایران فراهم شود. اما تحریم‌ها مجدداً به اشکال مختلف و در قالب‌های دیگر مانند حقوق بشر، موشکی و … مجدداً اعمال شود.

‌شاهچراغی عنوان کرد: لازم است دولت محترم هوشیاری بیشتری به خرج بدهد و در عمل به تعهدات توافق، جلوتر از آمریکا حرکت نکنند(طوری که حتی خود آمریکایی‌ها هم تعجب کنند) و توصیه‌های مقام معظم رهبری را مو به مو اجرا کنند و به حرف آمریکا نباشید.

 

سپاهشهررینماز جمعه
نظرات (0)
Add Comment