نمایشگاه «ابرهای شگفت انگیز» در ری گشایش یافت

به گزارش راگا نیوز به‌نقل از روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، نمایشگاه مجموعه عکس «ابرهای شگفت انگیز» از حسین شاه میری، در نگارخانه مجتمع شیخ ابوالفتوح رازی گشایش یافت.

شیوه کاری عکاسی این پروژه به صورت مادون قرمز «اینفرارد» عنوان شده است. در این نمایشگاه 12 قطعه عکس در ابعاد 30 در 40 سانتی‌متر با فرمت چاپی سیاه و سفید عرضه شده است.

این نخستین نمایشگاه انفرادی حسین شاه‌میری دانش‌آموخته رشته عکاسی است. وی متولد سال 71 بوده و فعالیت خود در زمینه عکاسی را از سال 90 آغاز کرده است.

مجموعه عکس حاضر، برگرفته از حالات ذهنی عکاس است که سعی بر آن دارد، نه از طریق گفتار و نوشتار بلکه از طریق عکس، ذهنیت و حالت را به بیننده منتقل کند.

وی پس از خواندن مقالاتی پیرامون روانشناسی رفتار گونه و رفتارشناسی اجتماعی، تصمیم بر عکاسی این پروژه گرفته است.

حسین شاه‌میری درباره آثار نمایشگاه خود گفت: شاخه‌های مختلف رفتارگرایی به دو دسته مهم تقسیم می‌‌شوند، برخی شخصیت‌ها جزو دسته کیفیت‌های ذهنی یا «کوالیا» بوده و برخی شخصیت‌های دیگر نیز جزو دسته گرایش‌های «گزاره‌ای» است.

وی افزود: دو انسان می‌‌توانند رفتارهای گوناگونی نسبت به موضوعات اطراف خود داشته باشند و همین امر موجب تفاوت رفتارهای اجتماعی می‌‌شود.

این عکاس جوان در این مجموعه عکس سعی کرده تا نوع نگرش و تفاوت‌های بین هر فرد را در نوع دیدن و درک نسبت به اجتماع با روش دیداری و عکس بیان کند.

 

ریشهرریعکاسینمایشگاه
نظرات (0)
Add Comment