روح همبستگی مردم در دفاع از ارزش های انقلابی باید در برنامه های دهه فجر نمایان شود

به گزارش راگانیوز؛ هدایت الله جمالی پور صبح امروز در نشست با مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ری ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت : روابط عمومی کارکرد بسیار مهم و حساسی دارد که باید تمامی فعالیت های دولت و دستگاه ها را به بهترین شیوه به مردم منتقل کند .

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به اینکه در سال های اخیر دولت توجه ویژه ای به روابط عمومی داشته  و تغییراتی در آن ایجاد کرده است ، افزود :  روابط عمومی مرکز هماهنگی بین دستگاهها و مردم است هر چه اطلاع رسانی و فعالیت روابط عمومی بیشتر باشد مردم نیز از اقدامات و مجموعه فعالیت های دولت و سایر دستگاههای مربوطه بیشتر مطلع می شوند .

هدایت الله جمالی پور با تاکید به برخی ویژگی های مهم روابط عمومی ، تصریح کرد : یک روابط عمومی خوب باید از چند ویژگی مهم اعم از : ارتباط جمعی خوب و مناسب ، مسلط بودن به تمامی حوزه های اجتماعی و ارتباطات و همچنین اشرافیت کامل به علوم ارتباطی ، روان شناسی اجتماعی قوی ، متخصص در روابط عمومی و کار مشارکتی ، ارتباط قوی با رسانه ها و مردم برخوردار باشد .

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید رابطه تنگاتنگ و موثر با رسانه ها داشته باشد ، اظهار داشت : از آنجایی که روابط عمومی باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشد در همین راستا اصحاب رسانه و روابط عمومی برای ارتقای فعالیت ها باید بهم نزدیک شده و اعتماد کنند و برای حل معضلات و مشکلات موجود تلاش نمایند .

فرماندار ویژه ری در خصوص رویداد مهم پیروی انقلاب اسلامی ، گفت : علی رغم وجود پستی و بلند های بسیار در راه مرد دلیر ایران  توانستد با رای و نظر خود جمهوری اسلامی ایران را به پیروزی و تحقق برسانند، برماست که این روح همبستگی مردم در دفاع از ارزش های انقلابی شان را نمایان کنیم .

وی با تاکید بر اینکه 22 بهمن ماه روز تبلور اراده ملت است ، خاطر نشان کرد : در این ایام باید مراسم و برنامه های ویژه برای مردم به خوبی هر چه تمام تر برگزار شود چرا که این پیروزی و تحقق آرمان های انقلابی متعلق به دولت و دستگاهها نیست بلکه برای مردم ایران است .

فرماندار ویژه ری با اشاره به بحث انتخابات در 7 اسفند ماه ، گفت : ما مسئولین باید تمام تلاش خود را در نحوه اطلاع رسانی و فعالیت های انتخاباتی به کار گیریم تا انتخاباتی پر رنگ ،  باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود .

هدایت الله جمالی پور در ادامه با تاکید بر نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ، گفت  : روابط عمومی و رسانه ها باید مشوق مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات باشند  و باید به ضرورت حضور مردم همیشه در صحنه برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی پرداخته شود .

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از انتخاباتی سالم و باشکوه ، گفت : هر چه مشارکت مردمی با شکوه تر باشد اقتدار نظام اسلامی نیز بیشتر خواهد بود و جولانگاهی برای تعارض دشمن ایجاد نخواهد شد و ما درصدد آن هستیم با همدلی و ارتباط موثر بتوانیم رفاه اجتماعی مردم خوب شهرستان ری را تامین نماییم .

 

انتخاباتدهه فجرروابط عمومیریشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment