ویزیت رایگان ۶۳۵ نفر توسط پزشکان بیمارستان فارابی

به گزارش راگانیوز ، وی با بیان اینکه روز جمعه ۳۰ بهمن ماه طرح ویزیت رایگان در اسلامشهر اجرا شد، افزود: در این طرح  که ۴پزشک، ۱۴ پرستار و ۶ اپتومتریست حضور داشتند، حدود ۶۳۵ نفر از شهروندان منطقه ویزیت شدند که ۲۱۰ نفر برای ادامه درمان و یا جراحی به بیمارستان فارابی ارجاع داده شدند.

 

اجرای طرح دست های مهربان در استان تهران

اکبری در ادامه با اشاره به اجرای طرح دست های مهربان در شهرری، اسلامشهر، ورامین و حسن آباد قم، خاطرنشان کرد: طرح دست های مهربان ۲ سال متوالی است که در حال اجرا می باشد که هر سه ماه یک بار در این مناطق به ارائه خدمات پزشکی رایگان می پردازند.

وی با بیان اینکه نهمین دوره طرح دست های مهربان ۱۳ اسفندماه اجرا می شود، اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های زیرمجموعه با استفاده از توان متخصصان و پزشکان در حوزه های مختلف در این ۴ منطقه به ارائه خدمات پزشکی رایگان و به صورت دوره ای می پردازند.

اکبری با بیان اینکه در هر دوره از اجرای این طرح، اکیپی از پزشکان در تخصص های گوناگون حضور می یابند و به ویزیت رایگان شهروندان می پردازند، خاطرنشان کرد: ۱۲ پزشک و ۲۰ پرستار از بیمارستان فارابی در بخش چشم پزشکی در طرح اسنفد ماه دست های مهربان حضور می یابند.

 

اجرای طرح نوآوران سلامت در مناطق محروم

مدیر پرستاری بیمارستان فارابی با بیان اینکه طرح دست های مهربان در حال حاضر در استان تهران و در مناطق کم برخوردار و جنوب شهر اجرا می شود، یادآور شد: بیمارستان فارابی و بخش چشم پزشکی به صورت ثابت در طرح دست های مهربان حضور دارد و سایر بیمارستان ها متناسب با تخصص به صورت دوره ای در این طرح حضور می یابند.

اکبری با اشاره به اجرای طرح نوآوران سلامت در مناطق محروم کشور، اذعان داشت: این طرح با همت سید حسن هاشمی قاضی زاده وزیر بهداشت و با همکاری بیمارستان فارابی در مناطق محروم کل کشور در حال اجرا می باشد که در حال حاضر نیز دست اندرکاران اجرای طرح نوآوران سلامت در استان خوزستان به ارائه خدمات پزشکی مشغول هستند.

رایگانشهرریویزیت
نظرات (0)
Add Comment