کار رای‌گیری در 448 شعبه اخذ رای شهرستان ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، همزمان با شروع انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، شهروندان حوزه انتخابیه شهرستان ری شامل بخش‌های‌مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه‌نو برای انتخاب 16 نماینده مجلس خبرگان رهبری و 30 نماینده مجلس شورای اسلامی به پای صندوق های اخذ رای می روند.

به گفته دکتر هدایت الله جمالی پور، معاون  استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ، بیش از هفت هزار نفر در برگزاری این دوره از انتخابات مشارکت دارند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری در گفتگو با ایلنا افزود: 412 شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات در شهرستان ری به صورت ثابت و 36 صندوق سیار در نظر گرفته شده است تا در امر رای‌گیری مورد استفاده قرار گیرند.

جمالی پور ادامه داد: تعداد 337 شعبه اخد رای در مناطق شهری و 111 شعبه اخذ رای نیز  در مناطق روستایی این شهرستان پیش بینی شده است.

وی افزود: تعداد 269 شعبه در بخش مرکزی، 83 شعبه در بخش کهریزک، 34 شعبه در بخش فشافویه، 39 شعبه در بخش خاوران و 23 شعبه در بخش قلعه نو امروز کار رای گیری از مردم حوزه انتخابیه شهرستان ری را  بر عهده دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: رای دهندگان باید برای رای دادن اصل شناسنامه و کدملی خود را همراه داشته باشند.

شهرستان ری یکی از حوزه های انتخابیه فرعی از حوزه انتخابیه اصلی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است که دارای 16 نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 30 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتخاباتشهرری
نظرات (0)
Add Comment