خون شهدا، سبب سربلندی امروز کشور در عرصه داخلی و بین المللی است

به گزارش راگانیوز به نقل از « بنیاد شهید و امور ایثارگران ری »،حجت الاسلام شفیع پورصدری، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، امروز در حاشیه مراسم معنوی پدران آسمانی که همزمان با سالروز ولادت با سعادت امیرمومنان علی(ع) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد در گفت‌وگو با ایثار، گفت: مراسم پدران آسمانی همزمان با 13 رجب که مصادف است با سالروز ولادت امام علی(ع) در سراسر کشور با حضور فرزندان و پدران شهدای والامقام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه پدران آسمانی با شهادت خود به لقاءالله پیوستند، بیان داشت: پدران و فرزندان شهید با کسب عالی‌ترین درجه کمال به لقاءالله پیوستند و در جوار رحمت الهی جای گرفتند.

وی ادامه داد: فرزندان معزز شهدا در سالروز ولادت باسعات امام علی(ع) در مراسم پدران آسمانی با اهداف و آرمان‌های پدران شهیدشان تجدید میثاق کرده و با ارج نهادن به مقام شامخ آنان یاد و خاطره شهدا را زنده می‌دارند.

حجت الاسلام پورصدری در خصوص اینکه در این مراسم معنوی از پدران شهید تقدیر به عمل خواهد آمد، گفت: پدران عاشورایی، فرزندان عاشورایی تربیت می‌کنند چرا که فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا نموده و در حفظ و صیانت از اسلام مشوق شهدای والامقام بودند.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران نقش برگزاری تجلیل از خانواده شهدا در اذهان عمومی، ابراز کرد: حفظ ارزش‌های شهدا که پیشتازان عرصه ایثار و شهادت بودند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از در سطح جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح کشور است.

وی در پایان خاطر نشانکرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف عمده مسؤولان و مردم به شمار می‌رود چرا که عزت و سربلندی امروز کشور چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌الملل همه را مدیون ایثار، استقامت و شجاعت این شهدای عزیز می‌دانیم.

ایثارگرانشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment