تفاهم‌نامه‌‌ای همکاری ما بین مدیریت فرهنگی منطقه 20 و آبفای شهرری امضا شد

به گزارش راگانیوز ، مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه 20 با شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) تفاهم‌نامه‌ای امضا کرد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی ـ آموزشی شهرداری منطقه 20 تهران در امر ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب امضا شد.

سید مرتضی میرآبادی، مدیر روابط‌عمومی آبفای منطقه 6 (شهرری) با اعلام این خبر گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، زمینه‌ همکاری گسترده‌تر روابط‌عمومی آبفای منطقه و سازمان فرهنگی، هنری منطقه 20 برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مادی و معنوی مجموعه‌های فرهنگی زیر پوشش این سازمان در امر آموزش همگانی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب فراهم شد.

وی تبادل این تفاهم‌نامه را با توجه به جایگاه شهرداری در مدیریت شهری و نقش ویژه‌ این نهاد در رشد و توسعه‌ فرهنگی و اجتماعی، دارای اهمیت ویژه دانست و افزود: در این تفاهم‌نامه، دو طرف بر تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگی ـ هنری به‌منظور ایجاد و توسعه‌ زمینه‌های همکاری فرهنگی در امر توسعه و گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب و همکاری و مشارکت دو جانبه در اجرا و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در قالب همایش، جشنواره، ایستگاه‌های فرهنگی، هنری و … تأکید کردند.

مدیر روابط‌عمومی آبفای منطقه 6 (شهرری) در پایان خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه عصر امروز توسط محمدجواد حیدری‌پور، مدیر فرهنگی، هنری شهرداری منطقه 20 و رئیس فرهنگسرای ولاء به نمایندگی از سوی شهرداری منطقه 20 و افشین خانی، مدیر آبفای ناحیه 4 (شهرری)، به نمایندگی از آبفای منطقه 6 (شهرری) امضا شد.

ابفاشهرریهمکاری
نظرات (0)
Add Comment