7 هزار و 300 متر از شبکه فرسوده آب روستایی شهرستان ری اصلاح شد

به گزارش راگانیوز ؛ علی اکبر هراتی  اظهار کرد: این شهرستان دارای 230 کیلومتر خط انتقال و 420 کیلومتر شبکه توزیع آب روستایی است که از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 25 کیلومتر از این شبکه توزیع و انتقال اصلاح شده است.
وی عنوان کرد: اصلاح این شبکه ها در روستاهای بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو انجام گرفت.
وی تصریح کرد: اجرای توسعه و بازسازی شبکه توزیع به طول یکهزار متر و نصب 200 انشعاب در روستای قاسم آباد تهرانچی، 800 متر لوله گذاری و نصب 140 انشعاب در روستای چهل قز، 150 متر لوله گذاری و نصب انشعابات در روستای دوتویه سفلی، 300 متر لوله گذاری در روستای مهدی آباد و عبدل آباد از مهمترین طرح های اصلاح شده در روستاهای این شهرستان محسوب می شود.
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری گفت: تعداد چهار ایستگاه پمپاژ در این شهرستان با دبی هشت هزار و 500 متر مکعب در روز به 58 روستای این شهرستان آبرسانی می کنند.
وی ادامه داد: تعداد منابع آب در روستاهای این شهرستان 40 حلقه چاه با میزان آب دهی 490 لیتر بر ثانیه است.
شهرستان ری با گستردگی حوزه جغرافیایی در بخش روستایی دارای 58 روستای تحویلی با جمعیت تحت پوشش حدود 200 هزار نفر به صورت دائم و غیردائم که مجموعا دارای 29 هزار مشترک (انشعابات مسکونی، تجاری و…) است.
این روستاها از طریق پنج مجتمع آبرسانی شهید تهرانی، شهید ایوبی، شهید خلیل آبادی، امام خمینی (ره ) و فشافویه و تعدادی به صورت تک روستایی تامین آب می گردد.

ایرنا

آبانشعابشهرری
نظرات (0)
Add Comment