زنگ انقلاب در مدرسه تهرانی باقر شهر طنین انداز شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک؛ رحمان آذرخرداد با اعلام این خبر گفت: هرساله بنا به سنتی دیرینه زمان ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ های اماکن مختلف آموزشی و سوت قطارها و کشتی ها  و کارخانه ها به صدا درمی آید و امسال باتوجه به تقارن روز دوازده بهمن ماه با روز جمعه، زنگ انقلاب ساعت۹:۳۳ صبح امروز شنبه ۱۳ بهمن ماه نواخته شد.

رییس شورای اسلامی افزود:امروز توفیقی نصیبمان شد تا همراه با اقای هادینژاد؛ نایب رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در مدرسه تهرانی باقرشهر حضور بیابیم وهمراه با امام جمعه محترم ،شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر وآقای افضلی رییس آموزش و پرورش کهریزک و دانش آموزان زنگ انقلاب را به صدا دربیاوریم.

وی اظهار داشت: به صدادرآمدن این زنگ، تلنگری برای یادآوری خاطرات ورود غرورآفرین رهبر کبیر انقلاب به ایران است و در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب فرصت مغتنمی فراهم شد تا بتوانیم باری دیگر این ایام را به یاد امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی و در سایه رهبر معظم انقلاب گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه مبارک  فجر برنامه های متعددی برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر پیش بینی شده است که در طول دهه فجرو با حضور پرشور اهالی، بسیجیان و مسئولان  برگزار می شود.

باقرشهرراگانیوززنگ انقلابمدرسهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment