برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، رسول ملکی معاونت پرورشی وتربیت بدنی اداره در این رابطه گفت: سی وچهارمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان سراسرکشورازهشتم الی دوازده خرداد ماه جاری درکانون سمیه این ناحیه برگزار می شود .

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقات فرهنگی وهنری  ازسوی دبیرخانه  مسابقات فرهنگی وهنری کشور، برگزارمی شود و آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری، میزبان این دوره از مسابقات می باشد .

ملکی در حاشیه بازدید از این مسابقات اظهار کرد: مسابقات فرهنگي و هنري به عنوان يكي از فعاليت هاي تربيتي است كه به منظور كشف، رشد و شكوفايي استعدادها و افزايش سطح آگاهي دانش آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملي – اسلامي از طريق ايجاد انگيزه بيشتر و رقابت سالم با هدايت و نظارت اعضاي ستاد هاي برنامه ريزي و اجرايي در همه سطوح طرح ريزي و اجرا مي شود .

این مقام مسئول تاکید کرد: عملياتي نمودن اهداف سند تحول بنيادين و تحقق اهداف تربيتي و فرهنگي و توسعه فنون و مهارت هاي مورد نياز فرد و جامعه و تعامل و همدلي بين دانش آموزان و نيز تأمين و غني سازي اوقات فراغت آن ها با ترويج سياست مدرسه محوري از طريق برگزاري «جشنواره فرهنگي، هنري درون مدرسه اي» قابل اجرا می باشد.

ریشهرریفرهنگیمسابقات
نظرات (0)
Add Comment