آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، رسول ملکی معاونت پرورشی وتربیت بدنی اداره در این رابطه گفت: سی وچهارمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان سراسرکشورازهشتم الی دوازده خرداد ماه جاری درکانون سمیه این ناحیه برگزار می شود .

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقات فرهنگی وهنری  ازسوی دبیرخانه  مسابقات فرهنگی وهنری کشور، برگزارمی شود و آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری، میزبان این دوره از مسابقات می باشد .

ملکی در حاشیه بازدید از این مسابقات اظهار کرد: مسابقات فرهنگي و هنري به عنوان يكي از فعاليت هاي تربيتي است كه به منظور كشف، رشد و شكوفايي استعدادها و افزايش سطح آگاهي دانش آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملي – اسلامي از طريق ايجاد انگيزه بيشتر و رقابت سالم با هدايت و نظارت اعضاي ستاد هاي برنامه ريزي و اجرايي در همه سطوح طرح ريزي و اجرا مي شود .

این مقام مسئول تاکید کرد: عملياتي نمودن اهداف سند تحول بنيادين و تحقق اهداف تربيتي و فرهنگي و توسعه فنون و مهارت هاي مورد نياز فرد و جامعه و تعامل و همدلي بين دانش آموزان و نيز تأمين و غني سازي اوقات فراغت آن ها با ترويج سياست مدرسه محوري از طريق برگزاري «جشنواره فرهنگي، هنري درون مدرسه اي» قابل اجرا می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.