حرکت کاروان شادی جشن ولایت علوی از بقعه بی‌بی‌ زبیده(س) به سمت امامزاده عبدالله (ع)

به گزارش راگانیوز ؛ حجت‌الاسلام حسن خانیبا بیان اینکه برنامه‌های جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با عید سعید قربان در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان اداره اوقاف و امور خیریه شهرری برنامه‌ریزی شد گفت: در این راستا اداره اوقاف این شهرستان به منظور ترویج فرهنگ علوی و ایجاد شادی و نشاط در سطح جامعه همزمان با عید سعید غدیر کاروان شادی جشن ولایت علوی را راه‌اندازی کرد. 
وی با بیان اینکه اگر به دنبال ترویج ایمان و تقوا در سطح جامعه هستیم باید شعائر الهی از جمله پاسداشت غدیر را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: برنامه‌های حزن و اندوه و روضه‌خوانی و ذکر مصائب اهل بیت (ع) در کشور ما به خوبی برگزار می‌شود ولی باید در زمینه شادی و سرور اهل بیت (ع) و پاسداشت اعیاد اسلامی و عیدالله اکبر عید سعید غدیر کارهای اساسی و بنیادی‌تری انجام شود.

با اشاره به حرکت کاروان شادی جشن ولایت علوی در امامزادگان سراسر کشور، گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم کاروان شادی جشن ولایت علوی از بقعه بی‌بی‌ زبیده به صورت خودجوش و یاعلی گویان به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حرکت کرد.

وی افزود: بعد از برپایی نماز جماعت ظهر و عصر حجت‌الاسلام عامری سخنرانی کرده و پس از آن نعیمی از مداحان عصمت و طهارت به مدیحه‌سرایی پرداخت.

مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف شهرری در پایان تصریح کرد: در پایان مراسم حرکت کاروان شادی جشن ولایت علوی شرکت‌کنندگان در این جشن بر سر سفره امامزاده عبدالله (ع) حاضر شده و اطعام کردند.

امامزادهشهرری
نظرات (0)
Add Comment