آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حرکت کاروان شادی جشن ولایت علوی از بقعه بی‌بی‌ زبیده(س) به سمت امامزاده عبدالله (ع)

به گزارش راگانیوز ؛ حجت‌الاسلام حسن خانیبا بیان اینکه برنامه‌های جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با عید سعید قربان در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان اداره اوقاف و امور خیریه شهرری برنامه‌ریزی شد گفت: در این راستا اداره اوقاف این شهرستان به منظور ترویج فرهنگ علوی و ایجاد شادی و نشاط در سطح جامعه همزمان با عید سعید غدیر کاروان شادی جشن ولایت علوی را راه‌اندازی کرد. 
وی با بیان اینکه اگر به دنبال ترویج ایمان و تقوا در سطح جامعه هستیم باید شعائر الهی از جمله پاسداشت غدیر را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: برنامه‌های حزن و اندوه و روضه‌خوانی و ذکر مصائب اهل بیت (ع) در کشور ما به خوبی برگزار می‌شود ولی باید در زمینه شادی و سرور اهل بیت (ع) و پاسداشت اعیاد اسلامی و عیدالله اکبر عید سعید غدیر کارهای اساسی و بنیادی‌تری انجام شود.

با اشاره به حرکت کاروان شادی جشن ولایت علوی در امامزادگان سراسر کشور، گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم کاروان شادی جشن ولایت علوی از بقعه بی‌بی‌ زبیده به صورت خودجوش و یاعلی گویان به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حرکت کرد.

وی افزود: بعد از برپایی نماز جماعت ظهر و عصر حجت‌الاسلام عامری سخنرانی کرده و پس از آن نعیمی از مداحان عصمت و طهارت به مدیحه‌سرایی پرداخت.

مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف شهرری در پایان تصریح کرد: در پایان مراسم حرکت کاروان شادی جشن ولایت علوی شرکت‌کنندگان در این جشن بر سر سفره امامزاده عبدالله (ع) حاضر شده و اطعام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.