حل مشکل انبارهای ضایعاتی اطراف زمان آباد توسط فرماندار ویژه شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی روستای زمان آباد؛ همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، هداجمالی پور  معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه معاونین؛ مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی و محمدرضا طالبی معاون امور عمرانی، امام جمعه قلعه نو حجت الاسلام شیخی و قربانی بخشدار قلعه نو و دیگر رؤسای ادارات شهرستان ری با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستای زمان آباد، از این روستا بازدید نمودند.
سید ناصر موسوی دهیار زمان آباد تصریح کرد: بزرگترین مشکل این روستا وجود چند انبار ضایعاتی در اطراف روستا می باشد. وجود این انبارها مشکلات بهداشتی و زیست محیطی بسیار زیادی را برای اهالی روستا به دنبال دارد که موجب نارضایتی و اعتراضات گسترده اهالی روستا گردیده است.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه این انبارهای ضایعاتی زمینه ساز بروز مشکلات بهداشتی برای اهالی روستا می باشد و با توجه به اینکه املاک موجود با تغییر کاربری غیرقانونی ایجاد گردیده است، با دستور مؤکد دکتر جمالی پور مقرر گردید هرچه سریعتر این انبارها جمع آوری گردند.
موسوی اظهار داشت: به دلیل عدم تجهیزات مناسب سرمایشی و گرمایشی ورزشگاه شهدای زمان آباد، با مساعدت فرمانداری ری، به امید خدا این مشکل نیز مرتفع می گردد.
دهیار زمان آباد در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه این روستا از فضای سبز کافی و بوستان مناسب بازی کودکان برخوردار نمی باشد، با قول مساعد فرماندار ویژه ری مقرر گردید در اسرع وقت در دستور کار فرمانداری قرار گیرد و اقدامات لازم انجام شود.


انباریریشهرریفرمانداری
نظرات (0)
Add Comment