آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حل مشکل انبارهای ضایعاتی اطراف زمان آباد توسط فرماندار ویژه شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی روستای زمان آباد؛ همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، هداجمالی پور  معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه معاونین؛ مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی و محمدرضا طالبی معاون امور عمرانی، امام جمعه قلعه نو حجت الاسلام شیخی و قربانی بخشدار قلعه نو و دیگر رؤسای ادارات شهرستان ری با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستای زمان آباد، از این روستا بازدید نمودند.
سید ناصر موسوی دهیار زمان آباد تصریح کرد: بزرگترین مشکل این روستا وجود چند انبار ضایعاتی در اطراف روستا می باشد. وجود این انبارها مشکلات بهداشتی و زیست محیطی بسیار زیادی را برای اهالی روستا به دنبال دارد که موجب نارضایتی و اعتراضات گسترده اهالی روستا گردیده است.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه این انبارهای ضایعاتی زمینه ساز بروز مشکلات بهداشتی برای اهالی روستا می باشد و با توجه به اینکه املاک موجود با تغییر کاربری غیرقانونی ایجاد گردیده است، با دستور مؤکد دکتر جمالی پور مقرر گردید هرچه سریعتر این انبارها جمع آوری گردند.
موسوی اظهار داشت: به دلیل عدم تجهیزات مناسب سرمایشی و گرمایشی ورزشگاه شهدای زمان آباد، با مساعدت فرمانداری ری، به امید خدا این مشکل نیز مرتفع می گردد.
دهیار زمان آباد در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه این روستا از فضای سبز کافی و بوستان مناسب بازی کودکان برخوردار نمی باشد، با قول مساعد فرماندار ویژه ری مقرر گردید در اسرع وقت در دستور کار فرمانداری قرار گیرد و اقدامات لازم انجام شود.



ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.