دیدار با هنرمند جانباز دفاع مقدس در شهرستان ری

 
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید محمد موسوی» در این دیدار که چهارم مهرماه در منزل این هنرمند انجام شد، گفت: تلاش های استاد اکبر کشاورز شیرازی در خلق آثار هنری و عکس های به یاد ماندنی و تاریخی در سالهای متمادی از حضرت امام، مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس زینت بخش صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است .
وی افزود: بازگویی وقایع و اتفاقات دفاع مقدس و انقلاب با زبان تاثیرگذار هنر به ویژه هنر عکاسی و فیلمسازی، یادگاری خوبی برای نسل حاضر و آینده انقلاب خواهد بود.
گفتنی است، استاد اکبر کشاورز شیرازی متولد 1333 در شهرری است که از آغاز جنگ و عملیات آزاد سازی خرمشهر تا پایان جنگ و عملیات مرصاد به مدت 81 ماه در جبهه های نبرد حضوری فعال داشته  و به درجه جانبازی نائل شده است.
وی در این دیدار گفت: از سال 57 علاوه بر عکاسی از حضرت امام (ره) عکس و بیوگرافی رجال، افراد فرهیخته فرهنگستانها و شخصیت های سیاسی علمی و فرهنگی هنری و استادان بزرگ که بیشتر آنها فوت کرده اند  را می گرفتم.
وی افزود: تاکنون 15 جلد از کتابهایم به چاپ رسیده است و کارگردانی یک مجموعه هنری عرفانی بانام خرابه‌های عشق نیز انجام داده ام.
ارشاددیدارریشهرری
نظرات (0)
Add Comment