آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار با هنرمند جانباز دفاع مقدس در شهرستان ری

 
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید محمد موسوی» در این دیدار که چهارم مهرماه در منزل این هنرمند انجام شد، گفت: تلاش های استاد اکبر کشاورز شیرازی در خلق آثار هنری و عکس های به یاد ماندنی و تاریخی در سالهای متمادی از حضرت امام، مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس زینت بخش صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است .
وی افزود: بازگویی وقایع و اتفاقات دفاع مقدس و انقلاب با زبان تاثیرگذار هنر به ویژه هنر عکاسی و فیلمسازی، یادگاری خوبی برای نسل حاضر و آینده انقلاب خواهد بود.
گفتنی است، استاد اکبر کشاورز شیرازی متولد 1333 در شهرری است که از آغاز جنگ و عملیات آزاد سازی خرمشهر تا پایان جنگ و عملیات مرصاد به مدت 81 ماه در جبهه های نبرد حضوری فعال داشته  و به درجه جانبازی نائل شده است.
وی در این دیدار گفت: از سال 57 علاوه بر عکاسی از حضرت امام (ره) عکس و بیوگرافی رجال، افراد فرهیخته فرهنگستانها و شخصیت های سیاسی علمی و فرهنگی هنری و استادان بزرگ که بیشتر آنها فوت کرده اند  را می گرفتم.
وی افزود: تاکنون 15 جلد از کتابهایم به چاپ رسیده است و کارگردانی یک مجموعه هنری عرفانی بانام خرابه‌های عشق نیز انجام داده ام.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.