عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  در جریان فعالیت های فرهنگی شهرستان ری قرار گرفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سیده فاطمه ذوالقدر» عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این بازدید، بر ارتقای سطح حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ری تاکید کرد و افزود: برای رفع مشکلات و نیازمندی های شهرستان ری، باید به زیرساخت های فرهنگی توجه بیشتری شود.
وی افزود: بدون تردید زبان هنر گویاتر از زبان سخن است و باید پتانسیل های فرهنگی پای کار بیایند تا ارزش ها در جامعه نهادینه گردد.

وی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک برای بررسی مشکلات فرهنگی و هنری نشستی را در شهرستان ری برگزار خواهند کرد تا گام ارزنده ای برای ارتقای سطح حوزه فرهنگ و هنر برداشته شود.
در ادامه «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه داد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت فرهنگی این شهرستان شد.
وی گفت: شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر، فقط یک مجتمع فرهنگی و هنری دارد و این پاسخگوی انتظارات اصحاب فرهنگ  و هنر نیست.
وی افزود: بخش های تابعه شهرستان ری، نیازمند کار فرهنگی جدی است ولی متاسفانه، امکانات و اعتبارات جاری، پاسخگوی نیاز ها نیست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری یادآور شد: ایجاد نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در بخشهای تابعه شهرستان ری از برنامه های سال جاری است و در صورت حمایت، افتتاح دفاتر نمایندگی در هفته دولت انجام خواهد شد.

نظرات (0)
Add Comment