آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  در جریان فعالیت های فرهنگی شهرستان ری قرار گرفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سیده فاطمه ذوالقدر» عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این بازدید، بر ارتقای سطح حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ری تاکید کرد و افزود: برای رفع مشکلات و نیازمندی های شهرستان ری، باید به زیرساخت های فرهنگی توجه بیشتری شود.
وی افزود: بدون تردید زبان هنر گویاتر از زبان سخن است و باید پتانسیل های فرهنگی پای کار بیایند تا ارزش ها در جامعه نهادینه گردد.

وی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک برای بررسی مشکلات فرهنگی و هنری نشستی را در شهرستان ری برگزار خواهند کرد تا گام ارزنده ای برای ارتقای سطح حوزه فرهنگ و هنر برداشته شود.
در ادامه «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه داد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت فرهنگی این شهرستان شد.
وی گفت: شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر، فقط یک مجتمع فرهنگی و هنری دارد و این پاسخگوی انتظارات اصحاب فرهنگ  و هنر نیست.
وی افزود: بخش های تابعه شهرستان ری، نیازمند کار فرهنگی جدی است ولی متاسفانه، امکانات و اعتبارات جاری، پاسخگوی نیاز ها نیست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری یادآور شد: ایجاد نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در بخشهای تابعه شهرستان ری از برنامه های سال جاری است و در صورت حمایت، افتتاح دفاتر نمایندگی در هفته دولت انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.