مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله غیوری در شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، در این مراسم باشکوه که پنجشنبه شب (۲۵ آذر ۹۵) برگزار شد یکی از مدرسان حوزه علمیه در سخنانی با اشاره به شخصیت آیت الله غیوری گفت: آن فقید سعید عمری را در مسیر خدمتگزاری به مکتب اسلام و مردم صرف کرد و شخصیت مردمی ایشان باعث شده است که در مجلس بزرگداشت ایشان حضور مردم پرشور و گسترده باشد.

حجت الاسلام محمد تقی عبدوس ادامه داد: احداث حوزه علمیه، مدرسه های مختلف، مسجد و کتابخانه از جمله خدمات آیت الله غیوری بود که باعث شده است نام ایشان تا سالهای سال ماندگار و این آثار باقیات الصالحات وی شود.
وی با بیان اینکه آیت الله غیوری تا پایان عمر زندگی ساده و طلبگی داشت افزود: ایشان همواره در امور خیریه مشارکت گسترده و پررنگ داشت و تلاش داشت تا از نیازمندان، فقرا و زندانیان نیازمند حمایت مالی کرده و گره ای از مشکلات آنان باز کند.
عبدوس ادامه داد: روحیه خیرخواهانه ایشان باعث شد تا امام راحل(ره) ایشان را از بین روحانیون مختلف بهترین گزینه برای فعالیت در جمعیت هلال احمر که اهداف خیرخواهانه و عام المنفعه را دنبال می کند دانسته و مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر را به ایشان بسپارد.
آیت الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و امام جمعه شهرری پس از سالهای متمادی مجاهدت انقلابی، سیاسی و علمی و خدمات گسترده عام المنفعه در جنوب تهران و نقاط مختلف کشور در ۲۷ آذر سال ۹۳ در ۸۴ سالگی دارفانی را وداع گفت و در حرم مطهر عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده شد.
تاسیس حوزه علمیه عترت آل محمد(ص)، بنیاد های خیریه از جمله بنیاد خیریه نور، حضرت خدیجه و المهدی(عج)، موسسه عام المنفعه و خیریه باقیات الصالحات و مجتمع آموزشی فرهنگی غیر دولتی دخترانه شهید سید حسن غیوری(ویژه ی ایتام محروم از پدر) از جمله اقدامات خیرخواهانه آن مرحوم بود.

ارتحاالشهرریمراسم
نظرات (0)
Add Comment