آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله غیوری در شهرری برگزار شد

مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله غیوری در شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، در این مراسم باشکوه که پنجشنبه شب (۲۵ آذر ۹۵) برگزار شد یکی از مدرسان حوزه علمیه در سخنانی با اشاره به شخصیت آیت الله غیوری گفت: آن فقید سعید عمری را در مسیر خدمتگزاری به مکتب اسلام و مردم صرف کرد و شخصیت مردمی ایشان باعث شده است که در مجلس بزرگداشت ایشان حضور مردم پرشور و گسترده باشد.

حجت الاسلام محمد تقی عبدوس ادامه داد: احداث حوزه علمیه، مدرسه های مختلف، مسجد و کتابخانه از جمله خدمات آیت الله غیوری بود که باعث شده است نام ایشان تا سالهای سال ماندگار و این آثار باقیات الصالحات وی شود.
وی با بیان اینکه آیت الله غیوری تا پایان عمر زندگی ساده و طلبگی داشت افزود: ایشان همواره در امور خیریه مشارکت گسترده و پررنگ داشت و تلاش داشت تا از نیازمندان، فقرا و زندانیان نیازمند حمایت مالی کرده و گره ای از مشکلات آنان باز کند.
عبدوس ادامه داد: روحیه خیرخواهانه ایشان باعث شد تا امام راحل(ره) ایشان را از بین روحانیون مختلف بهترین گزینه برای فعالیت در جمعیت هلال احمر که اهداف خیرخواهانه و عام المنفعه را دنبال می کند دانسته و مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر را به ایشان بسپارد.
آیت الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و امام جمعه شهرری پس از سالهای متمادی مجاهدت انقلابی، سیاسی و علمی و خدمات گسترده عام المنفعه در جنوب تهران و نقاط مختلف کشور در ۲۷ آذر سال ۹۳ در ۸۴ سالگی دارفانی را وداع گفت و در حرم مطهر عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده شد.
تاسیس حوزه علمیه عترت آل محمد(ص)، بنیاد های خیریه از جمله بنیاد خیریه نور، حضرت خدیجه و المهدی(عج)، موسسه عام المنفعه و خیریه باقیات الصالحات و مجتمع آموزشی فرهنگی غیر دولتی دخترانه شهید سید حسن غیوری(ویژه ی ایتام محروم از پدر) از جمله اقدامات خیرخواهانه آن مرحوم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.