پیام تبریک عادل عبدی عضو شورای اسلامی شهر کهریزک به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش راگانیوز  ؛ عادل عبدی؛ عضو شورای اسلامی شهر کهریزک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی دهه مبارک فجر راسرآغاز تجلی سرافرازی ملت ایران برشمرد و با تبریک این ایام مبارک به اهالی همیشه در صحنه شهر کهریزک یاد و خاطر شهدا و مردان انقلابی کهریزک را گرامی داشت.

عبدی در ادامه افزود: انقلاب مردمی ایران عزیزمان، فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند‌‌ همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار داشت: بسیاری از دشمنان قسم خورده ایران سالهاست در انتظار نشسته اند تا شکست و سستی انقلاب اسلامی ایران را مشاهده کنند اما خوشبختانه این انتظار به یاس و ناامیدی انجامیده و رشدو توسعه همه جانبه کشور و به دست آوردن پیشرفت‌های علمی، فنی و تخصصی با وجود تحریم‌ها و خصومت‌ها، چشم جهانیان را به خیرگی واداشته است و امید است تا تداوم آن روند رو به رشد زمینه‌ساز پیشرفت‌های آتی در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی باشد و به الگویی کارآمد برای سایر کشورها تبدیل شود.

عبدی در پایان افزود: اهالی شهر کهریزک همراه با تمامی مردم ایران ایام دهه مبارک فجر را گرامی می دارند و خوشحالیم که پس از گذشت ۴۰ سال هنوز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در اهتزاز است.

انقلابدهه فجرراگانیوزشوراکهریزک
نظرات (0)
Add Comment