آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک عادل عبدی عضو شورای اسلامی شهر کهریزک به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش راگانیوز  ؛ عادل عبدی؛ عضو شورای اسلامی شهر کهریزک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی دهه مبارک فجر راسرآغاز تجلی سرافرازی ملت ایران برشمرد و با تبریک این ایام مبارک به اهالی همیشه در صحنه شهر کهریزک یاد و خاطر شهدا و مردان انقلابی کهریزک را گرامی داشت.

عبدی در ادامه افزود: انقلاب مردمی ایران عزیزمان، فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند‌‌ همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار داشت: بسیاری از دشمنان قسم خورده ایران سالهاست در انتظار نشسته اند تا شکست و سستی انقلاب اسلامی ایران را مشاهده کنند اما خوشبختانه این انتظار به یاس و ناامیدی انجامیده و رشدو توسعه همه جانبه کشور و به دست آوردن پیشرفت‌های علمی، فنی و تخصصی با وجود تحریم‌ها و خصومت‌ها، چشم جهانیان را به خیرگی واداشته است و امید است تا تداوم آن روند رو به رشد زمینه‌ساز پیشرفت‌های آتی در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی باشد و به الگویی کارآمد برای سایر کشورها تبدیل شود.

عبدی در پایان افزود: اهالی شهر کهریزک همراه با تمامی مردم ایران ایام دهه مبارک فجر را گرامی می دارند و خوشحالیم که پس از گذشت ۴۰ سال هنوز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در اهتزاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.