کاروانهای راهیان نور، موجب آشنایی نسل امروز با سیره شهدا خواهد شد

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری رئیس اداره در جلسه هماهنگی اعزام کاروانهای راهیان نور دختران در بهمن ماه به مناطق عملیاتی ایثار و شهادت اظهارداشت: این اردوها راهی موثر در راستای انتقال ارزش ها و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدا بوده و وظیفه داریم نسبت به آرمانهای شهیدان توجه خاص داشته باشیم و حضور دانش آموزان درکاروانهای راهیان نور، موجبات آشنایی نسل امروز با سیره شهدا خواهد شد.

نصیری اظهار داشت:  دانش آموزان با اعزام به مناطق عملیاتی ایثار و شهادت در قالب کاروانهای راهیان نور، ضمن حضور در سرزمینهای دفاع مقدس و زیارت مزار شهدا می توانند از وصیت نامه ها و روش زندگی شهدای معزز الگو گرفته و آن را به سایر دانش آموزان نیز انتقال دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند و دوران انقلاب را درک نکردند باید هر چه بیشتر با آن دوران آشنا شوند بیان کرد: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و محل رزم و شهادت دلیر مردان ایرانی سبب ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ در بین نسل جوان و نوجوان می شود.

نصیری در ادامه گفت: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در دل و جان فرزندان این مرز و بوم وجود داشته و دارد و این عزیزان همواره در راستای سربلندی، و پیشرفت و حرکت روبه جلوی کشور تلاش می کنند.

 نصیری در پایان با اشاره به اهمیت برنامه ی راهیان نور در انتقال ارزش های ایثار و شهادت، افزود: با نظر سنجی و ارزیابی صورت گرفته رضایت بالای دانش آموزان در این اردو نشان دهنده اجرای مناسب این اردوها دردوره های گذشته بوده است و به همین منظور برنامه ریزی برای  اجرای بهتر و موثرتر این اردوها در آینده در دستور کار قرار دارد.

راهیان نورریشهرریکاروان
نظرات (0)
Add Comment