آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کاروانهای راهیان نور، موجب آشنایی نسل امروز با سیره شهدا خواهد شد

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری رئیس اداره در جلسه هماهنگی اعزام کاروانهای راهیان نور دختران در بهمن ماه به مناطق عملیاتی ایثار و شهادت اظهارداشت: این اردوها راهی موثر در راستای انتقال ارزش ها و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدا بوده و وظیفه داریم نسبت به آرمانهای شهیدان توجه خاص داشته باشیم و حضور دانش آموزان درکاروانهای راهیان نور، موجبات آشنایی نسل امروز با سیره شهدا خواهد شد.

نصیری اظهار داشت:  دانش آموزان با اعزام به مناطق عملیاتی ایثار و شهادت در قالب کاروانهای راهیان نور، ضمن حضور در سرزمینهای دفاع مقدس و زیارت مزار شهدا می توانند از وصیت نامه ها و روش زندگی شهدای معزز الگو گرفته و آن را به سایر دانش آموزان نیز انتقال دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند و دوران انقلاب را درک نکردند باید هر چه بیشتر با آن دوران آشنا شوند بیان کرد: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و محل رزم و شهادت دلیر مردان ایرانی سبب ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ در بین نسل جوان و نوجوان می شود.

نصیری در ادامه گفت: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در دل و جان فرزندان این مرز و بوم وجود داشته و دارد و این عزیزان همواره در راستای سربلندی، و پیشرفت و حرکت روبه جلوی کشور تلاش می کنند.

 نصیری در پایان با اشاره به اهمیت برنامه ی راهیان نور در انتقال ارزش های ایثار و شهادت، افزود: با نظر سنجی و ارزیابی صورت گرفته رضایت بالای دانش آموزان در این اردو نشان دهنده اجرای مناسب این اردوها دردوره های گذشته بوده است و به همین منظور برنامه ریزی برای  اجرای بهتر و موثرتر این اردوها در آینده در دستور کار قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.