۵۵درصد از خانوارهای ستاد منطقه۲۰ سرشماری شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حمیدرضا قاسمی معاون فنی آموزشی ستاد منطقه۲۰ گفت: با تلاش مأموران آمارگیر در این ستاد ۶۷هزار خانوار سرشماری شدند.
وی ابراز کرد: ۲۵درصد از خانوارها یی که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند، کد آماری خود را به مأموران سرشماری ارائه دادند و ثبت مشخصات مابقی خانوارها به صورت حضوری انجام گرفت.
معاون فنی آموزشی ستاد منطقه۲۰ با بین اینکه روند سرشماری در این ستاد به خوبی در حال پیشرفت است، ابراز کرد: ۵۵درصد از خانوارها تا روز بیستم آمارگیری حضوری سرشماری شدند.
وی با بیان اینکه ۲۰درصد از خانوارهایی که تاکنون مراجعه شده غایب بوده اند، اظهار داشت: ثبت آمار سرشماری ۲۸ آبان به پایان می رسد و پس از آن مراجعه به خانوارهای غایب آغاز می شود.
قاسمی با بیان اینکه بیشتر خانواده های غایب در ساعت های اداری سرکار هستند، ادامه داد: از ۲۹ آبان مأموران  آمارگیر در ساعت های غیر اداری به خانوارهای غایب مراجعه می کنند و در صورتی که باز هم در منزل نباشند برگه غایبی بر درب آنها نصب می شود تا با شماره تلفن درج شده در این برگه تماس گرفته و یا با کد غایبی بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.

خانوارسرشماریشهرریمنطقه 20
نظرات (0)
Add Comment