آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۵۵درصد از خانوارهای ستاد منطقه۲۰ سرشماری شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حمیدرضا قاسمی معاون فنی آموزشی ستاد منطقه۲۰ گفت: با تلاش مأموران آمارگیر در این ستاد ۶۷هزار خانوار سرشماری شدند.
وی ابراز کرد: ۲۵درصد از خانوارها یی که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند، کد آماری خود را به مأموران سرشماری ارائه دادند و ثبت مشخصات مابقی خانوارها به صورت حضوری انجام گرفت.
معاون فنی آموزشی ستاد منطقه۲۰ با بین اینکه روند سرشماری در این ستاد به خوبی در حال پیشرفت است، ابراز کرد: ۵۵درصد از خانوارها تا روز بیستم آمارگیری حضوری سرشماری شدند.
وی با بیان اینکه ۲۰درصد از خانوارهایی که تاکنون مراجعه شده غایب بوده اند، اظهار داشت: ثبت آمار سرشماری ۲۸ آبان به پایان می رسد و پس از آن مراجعه به خانوارهای غایب آغاز می شود.
قاسمی با بیان اینکه بیشتر خانواده های غایب در ساعت های اداری سرکار هستند، ادامه داد: از ۲۹ آبان مأموران  آمارگیر در ساعت های غیر اداری به خانوارهای غایب مراجعه می کنند و در صورتی که باز هم در منزل نباشند برگه غایبی بر درب آنها نصب می شود تا با شماره تلفن درج شده در این برگه تماس گرفته و یا با کد غایبی بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.