آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انفجار در منزل مسکونی زن بارداری را راهی بیمارستان کرد

‘رضا بابایی یزدی’ روزدوشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: همسایگان با شنیدن صدای مهیب انفجار و مشاهده آتش سوزی در بالکن یکی از واحدهای مسکونی مجتمع در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 90، 83 و خودروی نربان 32 متری ایستگاه 14 را به شهرری بلوار دستواره مجتمع آسمان اعزام کرد.

وی افزود: یکی از واحدهای طبقه چهارم از مجتمع مسکونی 9 طبقه 4 واحدی در قسمت بالکن آتش زبانه میکشید که آتش نشانان به سرعت وارد منزل شده و پس از قطع جریان برق با استفاده از خاموش کننده های بیورسال (آب و گاز) شعله های آتش را که در حال سرایت به قسمت اتاق خواب بود مهار و خاموش کردند و دو نفر ساکن منزل که زوج جوانی بودند را از منزل خارج کردند.

بابایی ادامه داد: عروس جوان که باردار بوده شوکه شده و دچار دود زدگی شده بود جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد؛ سپس آتش نشانان با استفاده از دستگاه تهویه مخصوص اقدام به تخلیه دود از داخل واحد و مجتمع کردند.

فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بود که شیشه های پنجره های چندین واحد مجاور شکسته شده بود و درب اتاق خواب به داخل پذیرایی پرتاب شده بود و همچنین قسمتی از سقف کاذب دچار تخریب شده بود.

بابایی، علت این حادثه را نشت گاز از سیلندر 11 کیلویی گاز مایع در بالکن منزل و رسیدن به شعله بخاری روشن در قسمت پذیرایی و در نهایت انفجار و آتش سوزی ذکر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.