آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پرچم گنبد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)تعویض شد

 پرچم گنبد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)تعویض شد
 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، بعدازظهر امروز و همزمان با سالروز بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام پرچم گنبد حرم مطهر تعویض شد.

عاشقان آل‌الله و زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)با حضور پرشور در این مراسم به ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم(ع)با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

احمد زین‌العابدین‌فرد در این آیین معنوی به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)پرداخت و فضای معنوی‌تری در صحن عتیق(صحن اصلی)آستان حضرت عبدالعظیم(ع)حاکم شد و علی فراهانی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در ادامه این مراسم به ذکر نام ائمه اطهار علیهم‌السلام پرداخت.

به گزارش راگانیوز، با ذکر نام خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام طی مراسمی خاص پرچم جدید گنبد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)که فرازی از زیارتنامه حضرت سیدالکریم علیه‌السلام بر آن نقش بسته بود، بر گنبد منور حضرت برافراشته شد.

گفتنی است، با توجه به اینکه حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام می باشند، بر روی این پرچم ذکر«السلام علیک یا اباالقاسم ابن السبط المنتجب المجتبی»نگاشته شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.