آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دومین گردهمایی موسسه خیریه کرامت برگزار شد + تصاویر

در این گردهمایی که با حضور برخی مسئولین، هنرمندان و ورزشکاران کشور همراه بود ابتدا محسن حبیبی ضمن خوش‌آمد‌گویی به حضار گزارشی از فعالیت‌های انجام شده موسسه ارائه داد.

وی گفت: از جمله اهداف این موسسه خیریه توجه توامان به رفع نیازهای مادی و ارتقاء سطح موضوعات فرهنگی و مسائل آموزشی خانواده‌های تحت پوشش است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه هلال فیروزه کرامت خانواده محوری و انجام برنامه‌ریزی بلندمدت و همه جانبه را از ویژگی‌های این موسسه دانست.

در ادامه این برنامه که اجرای آن را مجری برنامه کوی محبت شبکه دو سیما، سید مصطفی موسوی بر عهده داشت، حسن غفوری‌فرد به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در بخشی از سخنانش گفت: وعده خداوند این است کسانی که عمرشان را با بندگی خدا گره زده‌اند نابود شدنی نیستند و شما هم اگر بنده خالص خدا باشید و عبادت او را بکنید خداوند هم به وعده خود عمل می‌کند.

غفوری‌فرد با اشاره به مقام والای حضرت زینب(س) افزود: ما باید علاوه بر جنبه‌های احساسی و دلسوزانه عاشورا به جنبه‌های اخلاقی و پندآموزی آن توجه ویژه داشته باشیم و نکته ویژه‌ای که در مورد عاشورا و پیام امام حسین(ع) باید توجه داشت، ایجاد روحیه تعهد و پایبندی به دستورات الهی در هر شرایطی است.

در ادامه مداحی، ذاکرین اهل بیت (ع) “ایلخانی و میری” و اجرای گروه تواشیح الغدیر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در انتهای برنامه نیز مجید قناد(عمو قناد) فضای شاد و مفرحی را برای کودکان ایجاد کرد.

 موسسه هلال فیروزه کرامت که در سال 1392 با شماره ثبت 34287 و شماره مجوز 1387/1/ 516 تاسیس شده است، تاکنون ده‌ها خانواده ناتوان را زیر پوشش قرار داده و توجه ویژه به توانمندسازی آنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی‌، اجتماعی، آموزشی و همچنین خدمات مشاوره‌ای و روانشناسانه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.