آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دانش افزایی طرح تدبیر با رویکرد تفکر استراتژیک در شهرری

به گزارش راگانیوز ؛ به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری، با حضور بنار، رئیس گروه های آموزش ابتدایی شهرستان های استان تهران، معاون آموزش ابتدایی ومدیران مدارس آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری جلسه  دانش افزایی طرح تدبیر با رویکرد  تفکر استراتژیک برگزار گردید .

ولی زاده در این زمینه گفت:  طرح تدبیر به عنوان یک طرح کشوری وبه عنوان نمونه کوچک شده طرح تعالی مدیریت می باشد که در سال تحصیلی 95 -94 در سطح مدارس منطقه در حال اجرا می باشد .

وی بیان داشت: هدف اصلی ازاجرای این طرح بهبود فرآیند های مدیریت مدرسه به  منظور ارتقاء سطح عملکرد وکیفیت آن می باشد و در ادامه نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدارس، تقویت فرآیند ارزیابی مستمر، توسعه و تقویت فرهنگ مشارکت و کار گروهی از جمله اهداف دیگر طرح تدبیر می باشد .

در ادامه جلسه، بنار رئیس گروه های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به تبیین اهداف و برنامه های طرح تدبیر و روش های رسیدن به این اهداف به بحث و بررسی پرداخت ومدیران نیز به بیان دید گاه ها و نقطه نظرات در این زمینه خود پرداختند .

شایان ذکر است ازتعداد 68 مدرسه ابتدایی در آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری 11 مدرسه مجری طرح تعالی مدیریت و57 مدرسه نیز به اجرای طرح تدبیر خواهند پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.