آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی اعتراضی مردم استان تهران روز جمعه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: راهپیمایی اعتراضی مردم استان تهران روز جمعه برگزار می‌شود

به گزارش مردم مؤمن و بصیر استان تهران در پی اعتراض به جنایات آل‌سعود روز جمعه پس از نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر شهرستان‌های استان تهران راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن محکومیت جنایات آل‌سعود در پی به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمرباقر النمر عالم مجاهد و فرهیخته و رهبر شیعیان عربستان و جمعی از مسلمانان این کشور اظهار داشت: مردم مؤمن، بصیر و همیشه در صحنه استان تهران در پی اعتراض به این جنایت آل‌سعود روز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی و دشمن‌شکن جمعه با برپایی راهپیمایی‌های با شکوه در تمام شهرستان‌های استان تهران ضمن محکومیت این جنایت انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آل‌سعود اعلام می‌‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر از کلیه مردم مؤمن و بصیر استان تهران برای حضور در این راهپیمایی دشمن‌شکن دعوت کرد.

به گزارش فارس، دقایقی پیش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران نیز با صدور اطلاعیه فراخوانی، از مردم مومن و انقلابی شهرستان‌های استان تهران دعوت کرده است تا پس از نماز جمعه این هفته، با اعلام اعتراض و خشم مقدس خود علیه جنایات وقیحانه آل سعود و عوامل مزدور صهیونیسم بین‌الملل، دست به تظاهرات و اعتراض بزنند.

در این اطلاعیه از ملت بزرگ و همیشه در صحنه استان تهران خواسته شده تا ضمن حضور پرشور و با صلابت خود در تظاهرات روز جمعه این هفته (18 دی ماه) که پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در تمام شهرهای استان تهران برگزار می‌شود، هم گام و هم صدا با سایر آزادگان جهان، علیه جنایات سخیف رژیم آل‌سعود در به شهادت رساندن مخالفان به‌ویژه شهید آیت‌الله نمر و ترویج فرقه‌گرایی بخروشند و فریاد انزجار خود را سر دهند.

به گزارش فارس، این مراسم در ورامین نیز پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه از مقابل مصلی صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار شهدای سید فتح‌الله برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.