آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هاشمي: فرمانداري ري همزمان با آغاز پساتحريم اعلان فراخوان سرمايه‌گذاري کند

download

به گزارش راگانیوز ؛ به نقل از  پايگاه اطلاع‌رساني استانداري تهران، سيد‌حسين‌ هاشمي‌در شوراي اداري شهرستان ري با بيان اينکه ايرانيان هر جاي دنيا که بروند به زادگاه خود تعلق خاطر دارند افزود: فرمانداري ري مي‌تواند با اعلان فراخوان، سرمايه داران اهل شهرستان ري و حتي سرمايه‌گذاران خارجي را به سمت سرمايه‌گذاري در شهرستان جذب کند.

وي ايجاد شهرک «هاي تک» با همکاري ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)، ساماندهي زباله‌هاي تهران به شيوه توليد کمپوست و زباله‌سوزي و شهرک توليد پوشاک را از جمله طرح‌هاي مهمي ‌ذکر کرد که در سفر اخير رئيس‌جمهوري به شهرستان ري مورد توجه ويژه دولت قرار گرفت.

هاشمي‌گفت: رئيس‌جمهوري در سفر خود به شهرستان ري 432 ميليارد تومان به اين شهرستان اختصاص داد که در ميان شهرستان‌هاي کشور امري بي‌سابقه است. وي ساماندهي و تامين آب شرب و کشاورزي شهرستان ري را از ديگر طرح‌هاي مهم ذکر کرد و اضافه کرد:آب شرب شهرستان ري مهمترين بخش اقتصادي سفر کاروان تدبير و اميد بود که با افتتاح سد ماملو، 70 درصد آن به سمت شهرستان ري و تامين آب اين منطقه مي‌آيد.

هاشمي‌با بيان اينکه تهران يک ميليارد و 400 ميليون متر مکعب فاضلاب توليد مي‌کند افزود: در حال حاضر امکان تصفيه حدود 300 ميليون متر را داريم در حاليکه براي تامين نيازهاي کشاورزي و صنعتي نياز به تصفيه بيشتر داريم.

وي گفت: اگر روند توجه دولت يازدهم به آب استان تهران اينگونه ادامه پيدا کند در دو سال ابتدايي دولت دوازدهم مشکل آب شرب و کشاورزي براي تهران نخواهيم داشت.

هاشمي‌گفت: سفر کاروان تدبير و اميد به شهرستان ري در ابتداي دي ماه امسال سفري مردمي‌بود چرا که همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکيد کردند اين نظام و مسئولان آن متعلق به مردم هستند و همين نگرش زمينه‌ساز استحکام نظام و خنثي شدن توطئه دشمنان مي‌شود. وي ديدار رئيس‌جمهوري با مردم شهرري را بسيار صميمانه ارزيابي کرد و تصريح کرد: برخي از مسئولان ملي و شهرستان ري از من خواستند که سفر رئيس‌جمهوري را به دليل نگراني آنان از استقبال کمرنگ مردم به تاخير بيندازم اما من با اطمينان به تعلق خاطر مردم جنوب استان تهران به دولت و آقاي روحاني بر انجام اين سفر براساس برنامه از پيش طراحي شده تاکيد کردم.

هاشمي‌در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات آن را تحول سياسي مهم در کشور ذکر کرد و افزود: همه آحاد جامعه بايد با حفظ وحدت و پرهيز از تخريب يکديگر براي انتخاب نمايندگاني متخصص، کاردان هم قسم شوند.

وي بر جديت استانداري تهران براي برگزاري انتخابات سالم، صحيح و عادلانه تاکيد کرد وافزود: نمايندگاني که از سوي ملت انتخاب مي‌شوند بايد قانونگذار و ناظراني خوبي باشند. چهارمين شوراي اداري شهرستان ري با حضور ‌هاشمي‌ استاندار تهران و جمالي‌پور فرماندار شهرستان ري، معاونان فرماندار، مديران ادارات، بخشداران و برخي ديگر از مسئولان شهرستان ري برگزار شد. در پايان اين نشست از جمعي از مسئولان شهرستان ري که در سفر ابتداي دي ماه امسال کاروان تدبير و اميد به شهرستان ري فعال بودند تجليل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.