آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اختصاص 1500 جایزه برای شهروندان خوش حساب ری

راگا نیوز: رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه 20 تهران از اختصاص یک هزار و 533 جایزه برای شهروندان خوش حساب جنوب تهران تا پایان آبان ماه خبر داد.

امیر حسین سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس  با اشاره به توزیع 160 هزار فیش عوارض پایدار در این منطقه از اختصاص جایزه خوش حسابی و امکان پرداخت غیرحضوری از طریق پرتال شهرداری تهران خبر داد.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به این خبر گفت: 100 هزار فیش عوارض نوسازی مسکونی و 60 هزار فیش عوارض تجاری با همکاری اداره پست و نظارت دقیق کارشناسان اداره درآمد در بین شهروندان این منطقه توزیع شد.

وی در ادامه اختصاص یک هزار و 533 جایزه خوش حسابی، 10 درصد بهای بخشودگی به علت خوش حسابی و عدم پرداخت 9 درصد دیرکرد را از مزایای پرداخت به موقع عوارض برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندانی که تا پایان آبان ماه نسبت به پرداخت عوارض پایدار اقدام کنند، در قرعه کشی جوایز خوش حسابی شرکت داده می‌شوند.

سالاری از امتیاز سه برابری پرداخت کنندگان غیر حضوری در راستای تحقق اهداف شهر الکترونیک خبر داد و تصریح کرد: پرداخت غیر حضوری از طریق مراجعه به پرتال شهرداری تهران به آدرس www.tehran.ir، اینترنت بانک، تلفن بانک و موبایل بانک و پرداخت حضوری از طریق کلیه شعب بانکی، دستگاه های خود پرداز، اداره درآمد شهرداری منطقه 20 و دفاتر خدمات الکترونیک شهر امکان‌پذیر است.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه درآمد پایدار شامل دریافت عوارض نوسازی، کسب و پیشه و پسماند است، بیان داشت: در سال‌های قبل تنها 10 درصد درآمد منطقه از طریق درآمد پایدار تامین می‌شد که با توجه به تدابیر مدیران شهرداری تهران در راستای فرهنگ‌سازی و به‌کارگیری راه‌کارهای مناسب و تشویقی برای ارتقای مشارکت شهروندان این رقم به 23 درصد افزایش یافته است.

این گزارش حاکی است، مهلت پرداخت عوارض پایدار شهرداری به صورت یک‌جا و یا تقسیط تا پایان سال است و امسال برای نخستین‌بار بروشورهای اطلاع‌رسانی به همراه قبوض در پاکت‌های مربوطه برای شهروندان ارسال شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.