آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اکیپ سیار سازمان انتقال خون به آسایشگاه خیریه کهریزک آمد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با استقرار اکیپ سیار سازمان انتقال خون ایران در درمانگاه دکتر حکیم زاده واقع در  آسایشگاه کهریزک ، کارکنان خوب و متعهد این مجموعه به یاری نیازمندان به فر آورده های  خونی شناختند.

در این همایش 6 ساعته ، 53 نفر از کارکنان واحد های مختلف آسایشگاه واجد شرایط اهداء خون بودند که در پایان 50 نفر از این عزیزان موفق به اهداء خون شده ، 3 نفر دیگر بنا به دلایل پزشکی موفق به شرکت در این اقدام نشدند .

 دکتر فریبرز بختیاری معاون سلامت و توانبخشی آسایشگاه ، در حاشیه این مراسم گفت:

از گذشته های دور هراز چند گاهی شاهد حضور اکیپ سازمان انتقال خون در آسایشگاه بودیم که طی برنامه ریزی انجام شده در 5 سال گذشته ، این اکیپ به طور منظم سالی 2 بار در درمانگاه دکتر حکیم زاده مستقر و اقدام به دریافت خون از همکاران داوطلب می کند، ضمن آنکه یک نوبت هم این اکیپ در مجاورت جشن بزرگ عید قربان حاضر می شود و اقدام به دریافت خون از میهمانان،  نیکوکاران و مراجعه کنندگان داوطلب می نماید.

دکتر بختیاری یاد آور شد :

هر اهداء کننده با اهداء یک واحد خون خود قدمی انسانی بر می دارد که با استفاده از خون اهدایی وی ، جان تازه ای به بیمار نیازمندی بخشیده می شود ، ضمن آنکه علم پزشکی به درستی ثابت نموده که اهداء کننده خون ، خود نیز مشمول منافع مختلف جسمانی می شود.

وی در پایان باتشکر از همراهی کارکنان خوب مجوعه در اهداء خون  به نیازمندان ، وعده دیدار بعدی با اکیپ سازمان انتقال خون ایران را اوایل مرداد سال 95 اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.