آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ری حماسه‌ای ماندگار را ثبت می‌کند/ استقرار 448 صندوق اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان ری

خبرگزاری فارس: ری حماسه‌ای ماندگار را ثبت می‌کند/ استقرار 448 صندوق اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ، فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات شهرستان ری طی ماه‌های اخیر، اظهار داشت: دعوت از معتمدین شهرستان، انتخاب اعضای هیئت اجرایی، تعیین شعب اخذ رای، برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات باشکوه الحمدلله بر اساس جدول زمان‌بندی شده و به‌طور منظم صورت پذیرفته است.

وی گفت: در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان ری شاهد این هستیم که تمام اقدامات لازم این ستاد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات صورت گرفته و شهرستان آماده برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه است و زمینه‌های برگزاری خوب این مهم فراهم شده است.

جمالی‌پور افزود: همه اقدامات این ستاد بر اساس قانون و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده پیش رفته است و همه آماده هستیم تا فردا شاهد حماسه حضور مردم باشیم.

وی عنوان کرد: صبح فردا هفتم اسفند ماه درب‌های شعب اخذ رای به روی مردم غیور ایران اسلامی باز می‌شود و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی با درک درست از انتخابات پیش‌رو با حضور پرشور و حداکثری به توصیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مشارکت حداکثری عمل کرده و باشکوه هرچه تمام‌تر پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شوند.

معاون استاندار تهران گفت: مردم بصیر ایران اسلامی فردا هفتم اسفند ماه بار دیگر حماسه‌ای تاریخی را خلق کرده و در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسانند.

وی ادامه داد: همه کاندیداهای تائید شده از سوی هیئت اجرایی و شورای نگهبان عبور کردند امروز به‌عنوان کاندیداهای بالقوه مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی هستند و همه آن‌ها انسان‌های وارسته دارای صلاحیت‌های خوب هستند.

جمالی‌پور تاکید کرد: مردم غیور ایران اسلامی می‌توانند با بررسی بیشتر بر اساس سوابق کاری، تعهد، شجاعت و تخصص از بین کاندیداها افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی گفت: ان‌شاءالله منتخبان مردم نیز با حضور در مجلس شورای اسلامی بتوانند قوانین مناسب توسعه اقتصاد کشور و رفاه عمومی جامعه را سرعت دهند.

فرماندار شهرستان ری افزود: همچنین با انتخاب نمایندگان آگاه، مدیر و مدبر در مجلس خبرگان رهبری در شرایط حساس بتوانند نقش مهم خودشان را ایفا کنند تا بتوانند برای آینده کشور و آینده مردم عزیز در مواقع حساس تصمیم مناسب بگیرند.

تلاش 8 هزار نیرو در ستاد انتخابات شهرستان ری

معاون استاندار تهران در ارتباط با عملکرد ستاد انتخابات شهرستان ری گفت: 8 هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخاب در سطح شهرستان ری را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان ری 448 شعبه اخذ رای مسئولیت جمع‌آوری آرای مردم را برعهده دارند و اعضای محترم اجرایی در بخش‌ها نیز به تناسب آن بخش انتخاب و با قدرت کار خود را پیگیری می‌کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.