آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

منطقه 20 آماده استقبال از سال جدید می‌شود

خبرگزاری فارس: منطقه 20 آماده استقبال از سال جدید می‌شود

 به گزارشراگانیوز ،  ابراهیم بابازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران گفت: در آستانه سال جدید و به‌ منظور افزایش رضایتمندی شهروندان در قالب طرح استقبال از بهار 95، بیش از 255 فعالیت عمرانی در نواحی هفت‌گانه این منطقه جنوبی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تا هفته سوم اسفندماه تمامی نواقص عمرانی برطرف می‌شود، افزود: ترمیم کفپوش معابر و پیاده‌روها، مرمت و لکه‌گیری سواره‌روها، همسطح‌سازی دریچه‌ها، ساماندهی حریم کارگاه‌های عمرانی، رفع معارض پیاده‌روها، ترمیم آسیب‌های جداول و اجرای نوار حفاری از جمله فعالیت‌های عمرانی پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 20 به ممنوعیت صدور مجوز حفاری از نیمه اسفندماه سال جاری تا نیمه فروردین‌ماه سال آتی اشاره کرد و افزود: با اتمام فعالیت‌های عمرانی لحاظ شده، مسائل و مشکلات عمرانی نواحی برطرف می‌شود و از بازخوردهای مردمی قبل، هنگام و پس از انجام فعالیت‌ها استفاده خواهد شد.

بابازاده یادآور شد: بازدیدهای میدانی کارشناسان و پیام‌های 137 از مهم‌ترین منابع احصای مشکلات عمرانی است و شهروندان متقاضی می‌توانند در صورت وجود نواقص عمرانی به سامانه مردمی 137 پیام دهند تا رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.