آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تهران از پدیده دردناک آلودگی هوا رنج می‌برد/ستاد فضای سبز قدم‌های مستحکم‌تری برای گسترش فضای سبز بردارد

خبرگزاری فارس: تهران از پدیده دردناک آلودگی هوا رنج می‌برد/ستاد فضای سبز قدم‌های مستحکم‌تری برای گسترش فضای سبز بردارد

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌اله  جمالی‌پور بعدازظهر امروز در آیین بزرگداشت روز درختکاری و غرس نهال در باقرشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم با اشاره به حماسه بزرگ ملت ایران در هفتم اسفند‌ماه اظهار داشت: حماسه بزرگ ملت ایران در هفتم اسفند‌ماه سبب شد همه جهانیان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان کنند.

وی با بیان این‌که حماسه هفتم اسفند‌ماه باعث شد اعتدال جای تندروی را بگیرد، گفت: هفتم اسفند‌ماه را جدیدی را پیش روی ملت ایران گذاشت.

معاون استاندار تهران حماسه حضور هفتم اسفند‌ماه را لبیک ملت غیور ایران اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: این حماسه بزرگ ثمرات زیادی را برای کشور به‌همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مجلس دهم مجلسی مقتدر و بر پایه اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط شکل خواهد گرفت.

جمالی‌پور با تاکید بر این‌که امروز جامعه نیازمند آرامش است، عنوان کرد: حاکم شدن آرامش و آسایش در جامعه سرعت توسعه و پیشرفت را افزایش می‌دهد و راه را برای خدمت‌رسانی آسان به مردم فراهم می‌کند.

وی افزود: به هر میزان که جامعه دچار افراط و تفریط شود خدمت‌رسانی به مردم با کندی صورت می‌گیرد و سبب ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: مردم در هفتم اسفند‌ماه نشان دادند که مشی اعتدال و توسعه را می‌پذیرند و مجلس دهم نیز باید اقدامات موثر و کارهای بزرگی از جمله تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه که راه رسیدن به اهداف کشور را ترسیم می‌کند، را باید انجام دهد.

جمالی‌پور ادامه داد: مجلس دهم باید با تدوین برنامه ششم توسعه که در راستای چشم‌انداز 20 ساله کشور صورت می‌گیرد راه را برای توسعه و پیشرفت کشور و فراهم آوردن برکات و ثمرات فراوان و امید بخش هموار کند.

وی با بیان این‌که در انتخابات اخیر مشی دولت و نظام در ارتباط با موضوع هسته‌ای مورد توجه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مردم ایران مشی دولت در ارتباط با برجام را تائید کردند و این مشی راهگشا خواهد بود.

معاون استاندار تهران با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با هوشیاری در برابر مکر دشمنان اسلام و انقلاب اظهار داشت: باید همواره در برابر دشمنان اسلام و انقلاب هوشیار بود و هرگز نباید در ارتباط با منافع ملی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی سهل انگاری کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی یار صدیق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی گفت: آیت‌الله واعظ طبسی یکی از یاران ارزشمند امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و به‌واقع در طول دوران مبارزه نهضت اسلامی از یاران صدیق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

وی بیان داشت: آیت‌الله واعظ طبسی از چهره‌های اثرگذار انقلاب اسلامی بود و جا دارد ضایعه درگذشت یار صدیق امام راحل و رهبری را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم استان خراسان تسلیت بگویم.

تهران از یک پدیده دردناک آلودگی هوا رنج می‌برد

جمالی‌پور با بیان این‌که امروز تهران از پدیده دردناک آلودگی هوا رنج می‌برد، عنوان کرد: در هنگام آلودگی هوا حتی نمی‌شود پنجره منازل را باز کرد.

وی ادامه داد: آلایندگی هوا در برخی مواقع به حدی زیاد است که نفس کشیدن را سخت کرده است.

معاون استاندار تهران یادآور شد: کاشت درخت و درختکاری راه موثری در زمینه پاکیزگی هوا است و نقش بسزایی در این حوزه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.