آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری سومین همایش گامی به سوی پژوهش

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، حمید رضا امینه هدف از برگزاری این همایش را گسترش و ترویج فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا زمینه شکوفایی استعدادهای بالقوه فراهم شود.

وی در ادامه گفت: لازمه ارتقاء دانش و مهارت دانش آموزان باید با در آمیخته شدن پژوهش در عمل باشد تا فرایند تولید علم و تبدیل آن به ثروت در جامعه از دوران تحصیل و به وسیله خود دانش آموزان صورت گیرد.

در ادامه همایش، قربانی رئیس اداره سمپاد به بیان اهمییت و جایگاه  پژوهش پرداخت و اظهار داشت: رشد و توانمد سازی علمی دانش آموزان در مدارس با انجام امور پژوهشی رشد و سرعت بیشتری می گیرد.

این مقام مسئول انجام کارهای ماندگار در مدارس را برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود را خواستار شد و افزود: همگی باید تلاش کنند و با صرف وقت و تخصیص دادن منابع مالی مناسب برای امور پژوهشی در کشور و به خصوص در مدارس آینده ای روشن برای جامعه و کشور رقم بزنیم و پژوهش و پژوهش محوری را باید به یک اصل تبدیل نمائیم.

شایان ذکر است در این همایش دانش آموزان به ارائه مقالات خود در زمینه های مختلف پرداخته واز تعدادی مقالات برتر نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.