آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعزام زائران منطقه 20 به مناطق عملیاتی جنوب کشور

خبرگزاری فارس: اعزام زائران منطقه 20 به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش راگانیوز ،  کاروان راهیان نور منطقه 20 صبح امروز با مشایعت سید احمد صفوی، شهردار منطقه 20، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و جمعی از معاونان و مدیران منطقه 20 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

سید احمد صفوی، شهردار منطقه 20 در جمع کاروان 400 نفره راهیان نور شهرری، این سفر معنوی را فرصت مغتنمی برای کسب فیوضات معنوی دانست و اظهار داشت: سفر به سرزمین نور در آستانه شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و همچنین حضور در مراسم و بدرقه زائران راهیان نور افتخاری ارزشمند است.

وی ضمن خوش آمدگویی به حضور اقشار مختلف و خانواده شهدا در این کاروان گفت: شما عزیزان که در کنار اساتید مختلف دانشگاه، فرهنگیان، پزشکان متخصص و دانشجویان به این سفر پر برکت معنوی مشرف می‌شوید، نشانگر شناخت و آگاهی عزیزان به اسلام، عشق به ائمه اطهار علیهم‌السلام امام حسین (ع) و عشق به حضرت ابوالفضل عباس (ع) است تا با پیروی از منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از حیثیت و استقرار و آزادی میهن اسلامی با مصادیق عینی ایثار و فداکاری آشنا شوید.

صفوی با اشاره به مفهوم زیارت کردن از سرزمین نور افزود: مناطق عملیاتى محل تلاقی زمین و آسمان و محل معراج شهدای گرانقدر که از جان و مال و خون مبارکشان گذشتند و با شجاعت و غیرت و مردانگی برای حفظ اسلام و میهن اسلامی از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی دفاع کردند، است.

وی بدرقه زائران راهیان نور را افتخاری برای خود دانست و افزود: حضور در جمع خانواده شهدا و زائران راهیان نور پشتوانه معنوی عظیمی برای خدمات‌رسانی به شهروندان است تا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حال و هوا و منزلت آن‌ها در این شهر مذهبی بیشتر درک شود.

شهردار منطقه 20 این سفر را فرصت خوبی برای توسل به روح مطهر همه شهدای گرانقدر به‌ویژه شهدای دفاع مقدس و شهدای شهرستان ری عنوان کرد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر وظایف مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: ایثار و از جان گذشتگی رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است که برای حفظ و ترویج این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در پایان مراسم بدرقه کاروان راهیان نور منطقه 20 در فضای روحانی و پر از نور برگزار و زائران رهسپار مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

گزارش تصویری از اعزام زائران منطقه 20 به مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.