آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گرامیداشت روز شهداء در دبستان معراج

به گزارش  راگانیوز به نقل ازدفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، این مراسم با حضور حسین نصراله، رئيس بنياد شهيد شهرستان ری، بهروز نصیری رئیس اداره، رسول ملکی معاون پرورشی، معلمان دبستان معراج و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد .

نصیری در این آیین به آیه 169 سوره آل عمران اشاره کرد و گفت: کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار ، بلکه زنده اند و نزدپروردگارشان به ايشان روزی می دهند .

وی در ادامه افزود: شهدا زنده و جاویدند و برگردن ما حقی دارند که هرچند قابل ادا نیست اما باید با زنده نگه داشتن نام وراه آنان به نظام مقدس اسلامی خدمت کنیم .

نصیری در ادامه توجه بیش از پیش دانش آموزان به و صیت نامه های شهدا به عنوان سند های جاویدان ایثار و از خود گذشتگی را خواستار شده و این وصیت نامه ها را چراغ های روشنی برای مسیر جامعه برشمرد .

 در ادامه این مراسم حسن نصراله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری طی سخنانی گفت: شهیدان والامقام در اطاعت پذیری از رهبر و مقتدای خویش حضرت امام راحل جان خود را در طبق اخلاص نهادند و آزادگی، سرافرازی و عزت را برای ما به ارمغان آوردند و امروز وظیفه خود می دانیم که ادامه دهنده راه آنان و پاسدار ارزش های انقلاب و نظام باشیم .

نصراله با اشاره به 2700 شهید شهرری و 7000 جانباز و ایثارگر اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم ادامه دهندگان راه شهیدان باشیم و در حفظ و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی کشور عزیزمان ایران از هیچ تلاش و کوششی فرو نگذاریم .

شایان دکر است این مراسم با اجرای سرود همگانی و اجرای دل نوشته فرزند شهید و همچنین اهداء هدیه و تقدیر از خانواده های شهدا و جانبازان دفاع مقدس همراه بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.