آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یادواره «طلوع ماندگار» شهدای مدافع حرم در کهریزک+تصاویر

۱۰۴۲۱۲_orig

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم بخش کهریزک با عنوان «طلوع ماندگار» عصر دیروز با حضور خانواده شهدای مدافع حرم این شهر در امامزاده بی بی رقیه برگزار شد.

در این مراسم که به همت حوزه بسیج خواهران ۴۵۶ حضرت زینب(س) برگزار می شد،صدها تن از مردم ولایتمدار و شهیدپرور بخش کهریزک به همراه خانواده شهدای مدافع حرم این شهر حضور داشتند.

photo_2016-03-13_13-48-15

اجرای سرود و تواشیح، مداحی و سینه زنی و همچنین سخنرانی آقای بشیر جهان تیغ پیرامون اهمیت حضور شهدای مدافع حرم و نقش پر رنگ آنان در وضعیت منطقه از برنامه های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم سرکار خانم جهان تیغ فرمانده حوزه بسیج خواهران ۴۵۶ حضرت زینب(س) کهریزک و مسئول برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز با تاکید بر اینکه همه ما وامدار خون شهیدان هستیم، اظهار داشت: شهیدان در گذرهای سخت زمان، چراغ راه هستند از این رو باید همواره به این چراغ‌ها نظر داشته باشیم تا راه را گم نکنیم.

photo_2016-03-13_13-48-07

وی پاسداری از خون شهدا را یک وظیفه و رسالت آسمانی دانست و افزود: شهدای بسیاری در راه استقرار این نظام اسلامی جان خویش را فدا کردند و ما به عنوان وارثان خون شهدا باید از این راه پاسداری و حراست کنیم.

جهان تیغ در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم بهانه‌ای برای پاسداشت مقام آنها است و ترویج اندیشه و پیام شهدا و نیز صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های آنان از اهداف برگزاری یادواره «طلوع ماندگار» در بخش کهریزک بوده است.

photo_2016-03-13_13-48-19

photo_2016-03-13_13-47-43

گفتنی است ؛ در پایان مراسم از مادران شهیدان مدافع حرم «سید علی اصغر حسینی» و «مهدی احمدی» با اهدای لوح یادبود وجوایزی تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.