آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تحویل سال نو با حضور مدیرعامل آبفای منطقه6 در پست های امداد منطقه

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی، اصغر کرمی مدیرعامل شرکت در نخستین روزهای سال نو و هم زمان با نخستین ساعت‌های تحویل سال جدید، در پست های امداد نواحی چهارگانه و پنج شهر زیر پوشش آبفای منطقه6- شهر ری حضور یافت و همچون سال های گذشته، آیین تحویل سال نو را در جمع امدادگران پر تلاش شرکت برگزار کرد.

  اصغر کرمی در این آیین باستانی و سنت روحانی و کهن ایرانی که در سه روز نخست سال نو برگزار شد؛ فرا رسیدن سال نو را به کارکنان پست های امداد تبریک گفت و با آرزوی سلامتی و بهروزی برای همکاران و خانواده آبفای منطقه6- شهر ری، از زحمات و تلاش های امدادگران خستگی ناپذیر شرکت در سال گذشته تقدیر کرد.

   مدیرعامل شرکت همچنین در نخستین روزهای کاری سال جدید با کارکنان شرکت در بخش های مختلف دیدار کرد و سال نو را به کارکنان تبریک گفت. وی در دیدار نوروزی با کارکنان عملکرد شرکت در سال گذشته را علی رغم کمبودهای شدید مالی مثبت ارزیابی کرد و با سپاس از همراهی کارکنان در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد که آبفای منطقه در سال جدید نیز با همکاری جمعی کارکنان به اهداف مورد نظر خود در جهت ارائه خدمات شایسته به مشترکان دست یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.