آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رشد 10 درصدی حضور گردشگران نوروزی در شهرری

خبرگزاری فارس: رشد 10 درصدی حضور گردشگران نوروزی در شهرری

به گزارش راگانیوز ، سیداحمد صفوی امروز  از رشد 10 درصدی حضور گردشگران نوروزی و اسکان بیش از 2 هزار زائر حضرت عبدالعظیم (ع) تا به این لحظه در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی گفت: شهرری به لحاظ اماکن مذهبی همچون بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، حرم امام خمینی (ره)، بقعه بی‌بی شهر بانو و صدها امامزاده دیگر و همچنین آثار تاریخی و باستانی از موقعیت ویژه‌ای برخوردار بوده و براساس آمار اداره میراث فرهنگی تاکنون حضور گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته، 10 درصد رشد داشته است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه فراهم‌سازی زمینه اسکان و ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران یکی از دلایل مهم رشد گردشگری این منطقه است، افزود: تاکنون بیش از 2 هزار نفر در محل اسکان نوروزی شهرداری منطقه 20 واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پذیرایی شده‌اند و همچنان این خدمات تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی به فعالیت روزانه تورهای ری گردی اشاره کرد و گفت: به ترتیب اولویت، حرم امام خمینی (ره)، حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و بارگاه شریف ابن بابویه در میان اماکن مذهبی و چشمه علی، برج طغرل و آتشکده ری در میان آثار تاریخی و باستانی شهرری بیشترین بازدید کننده و حضور گردشگر را داشته‌اند.

 خدمات گردشگری و اسکان نوروزی مدیریت شهری همچنان تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.