آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارتقاء عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به مرتبه دانشیار

دکتر رامین محمد علی طهرانی عضو هیات علمی گروه آموزشی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری است که توانست است با تلاش علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی خود را به دانشیاری ارتقا بخشد .

در حکمی که از سوی ریاست عالی دانشگاه صادر شده آمده است، موضوع ارتقای علمی شما در هفتادو یکمین نشست مورخ 9/12/94 هیأت ممیزه دانشگاه مطرح ومورد موافقت قرارگرفت که ضمن تبریک از تاریخ 28/9/94 به مرتبه دانشیاری ارتقا می یابید .

در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی ،منشاءخدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه ی علم و دانش گام های موثرتری بردارید .

گفتنی است این دانشیار دانشگاه دارای 17 مقاله  علمی می باشد که 12مقاله WoS) )   ISIبا ضریب ناثیر بزرگتر از 3 و 5 مقاله علمی-پژوهشی وزارتین وISC  است و تعداد 2عنوان کتاب تالیفی به زبان انگلیسی و یک عنوان ترجمه در موضوعات نانوالکتروشیمی، الکترود های یون گزین و شیمی تجزیه را در کارنامه خود دارد و تا کنون نیز در سمت های رییس و معاون دانشکده، مدیر گروه و مدیر پژوهش دانشکده و عضویت در شوراهای مختلف واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، فعالیت داشته است.

گفتنی است دکتر طهرانی که دارای دکتری شیمی تجزیه با گرایش نانوالکتروشیمی می باشد دوره فوق دکتری در زمینه نانوالکتروشیمی را نیز با مجوز رسمی دانشگاه آزاد اسلامی در خارج کشور طی نموده است و در اسفند 1394 بدلیل کسب اکثریت آرای هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی دانشگاه آزاد به عنوان یکی از برگزیدگان علمی کشور و دریافت یک پایه تشویقی، از سوی ریاست عالیه دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند. روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد این موفقیت را به دکتر طهرانی و خانواده علمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تبریک عرض می نماید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.