آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تولد 25 سالگی بخش رادیولوژی آسایشگاه کهریزک

 
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ بخشهای رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه دکتر حکیم زاده وابسته به آسایشگاه خیریه کهریزک ، از جمله قسمتهایی است که نقش اساسی و تعیین کننده ای در تشخیص انواع بیماریهای مرتبط با سالمندان و معلولین ایفاء می کند.

بخش رادیولوژی که در ابتدای سال 70 با اهداء یک دستگاه آنالوگ قدیمی سوی حلال اهمر بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد ، به مرور و برحسب نیاز تکمیل شد تا امروز با بهره مندی از دستگاه پیشرفته دیجیتال به مددجویان مجموعه و مراجعه کنندگان گوناگون از روستاهای مجاور آسایشگاه خدمات رادیولوژی ارائه کند.

بخش سونوگرافی واحد نیز چند سال بعداز راه اندازی رادیولوژی افتتاح شد و هم اکنون در طول هفته آماده خدمت رسانی و ارائه انواع گزارش های تشخیصی مددجویان مجموعه و سایر مراجعه کنندگان است.

آنچه امروز اهمیت دارد ، نگاه ویژه نیکوکاران و یاران مجموعه خیریه کهریزک بوده که توانسته اند با همت بلند خویش یاور سالمندان و معلولین این خانه بزرگ باشند و بخش درمان را ، تجهیز و مورد بهره برداری قرار دهند.

در این مسیر طولانی ، افراد و گروههای مختلفی در شکل گیری هسته اولیه درمان تاکنون نقش آفرین بوده و همچنان با حمایتها و هدایتهای آنان روند تشخیصی بیماران به بهترین وجه ممکن  در حال انجام است . پزشکان متخصص که با جان و دل ، یک روز از زندگی خود را در طول هفته وقف نیازمندان می کنند و با حضور پر رنگ در زندگی بخشی به جمعیت هدف مجموعه کوشاهستند. همچنین شایسته است یاد آوری نمائیم درطول 12 سال خدمت صادقانه و با اخلاص خانم دکتر مریم جاوید مجد متخصص رادیولوژی و سونوگرافی که با حضور چشمگیر خود مسئولیت فنی این دو بخش را عهده دار بوده و توانسته  در طول همه این سالها کمک های شایان و قابل توجهی در تشخیص و در نتیجه درمان مددجویان وابسته به آسایشگاه خیریه کهریزک ارائه کند.

خانم دکتر مریم جاوید مجد پس از این همه خدمت به آسایشگاه خیریه کهریزک بنا به دلایل شخصی و علیرغم میل باطنی دیگر قادر به همکاری با مجموعه نیستند و ای کاش می شد که  عزیزی دیگر از متخصصین محترم رادیولوژیست همانند وی ، مسئولیت فنی این بخش را برعهده بگیرد، تا همچنان کار درمان سالمندان و معلولین این خانه انجام شود.

امید است توانمندان این بخش همانند همیشه یارو یاور خانواده بزرگ کهریزک باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.