آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نقش بی بدیل مدیران در بهسازی مدیریت آموزش در مدارس

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، شیرین ولی زاده معاون آموزش ابتدایی اداره با یادآوری مزین شدن امسال به نام ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” از سوی مقام معظم رهبری، از مدیران مدارس خواست با عملیاتی کردن برنامه ها در اجرای این امر مهم اقدام لازم را به عمل آورند.

ولی زاده در ادامه با بیان اینکه مدیران باید تلاش کنند از قابلیت ها و توانمندی های تمامی همکاران در سطوح مختلف مدرسه استفاده کنند افزود: می توان با تفویض اختیار به سایر همکاران بسیاری از طرح ها و برنامه هارا به نحوه مطلوب و شایسته ای انجام داد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: برنامه ریزی را باید به گونه ای  انجام دهیم که مرحله به مرحله و گام به گام قابل اجرا شدن باشد و در این زمینه با جلب مشارکت های درون و برون سازمانی می توان به اهداف مورد نظر در برنامه دست یافت.

ولی زاده در پایان با اشاره به اینکه  در حال نزدیک شدن به ایام پایانی سال تحصیلی می باشیم از مدیران مدارس خواست تا برنامه ریزی دقیق تمامی دانش آموزان را برای امتحانات پایان سال آماده و مهیا کنند و اظهار کرد: باید برای دانش آموزان مستعد و راهیابی آنان به مدارس استعداد درخشان و نمونه با برنامه ریزی منظم  و دقیق بتئانیم به این امر مهم دست یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.