آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تمجید دانشجویان پرستاری از خدمات آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ خانم دکتر پرنده استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) ، خدمات درمانی ارائه شده به سالمندان و معلولین مجموعه را عالی توصیف و اذعان داشت:

همراه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با ذهنیتی کاملاً متفاوت وارد این مرکز شدیم ، ذهنیتی که بر این باور بود اینجا افراد در انتظار پایان عمر هستند، اما نقطه مقابل را دیدیم ، خدمات پرستاری بویژه در بخش های درمانی، در حد قابل قبول و بیمارستانی ارائه می شود که این جای تحسین فراوان دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به سایر خدمات پرستاری که توسط تیم ایشان مورد بازدید قرار گرفت ، خاطر نشان کرد:

کاردکس های بیماران بصورت موردی رویت شد، ترالی های کد بازدید و نظافت عمومی بخش ها از لحاظ پاکیزگی ملحفه و پتوها به ما اطمینان داد که اهتمام ویژه ای به امر نظافت در این سازمان وجود دارد.

وی به دیدارشان از کارگاه های توانبخشی و مدرسه معلولین اشاره و اظهار داشت:

 پرداختن به کار و تحصیل مددجویان از شگفتی هایی بود که ما توانستیم در کهریزک شاهد آن باشیم ، حتی برای آن معلولینی که کمترین توانایی رادارند، فکری شده که این هم قابل تأمل است.

 خانم دکترپرنده در پایان اظهار امیدواری کرد فضا برای تعامل علمی بیشتر از جانب کهریزک و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)  گشوده شود تا دانشجویان بتوانند از فرصت های علمی موجود در این مرکز بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.